Forum Danych Miejskich (FDM) to pierwsze w Polsce wydarzenie poświęcone tylko danym i ich wykorzystaniu w miastach. Spotkajmy się 13–14 czerwca 2023 r. w Warszawie, aby porozmawiać o problemach i wyzwaniach wykorzystania danych w samorządzie.
Jeśli pracujesz z danymi, analizujesz je, zarządzasz nimi w mieście, Forum będzie doskonałą okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń, rozmowy o potrzebach, poznania rozwiązań oraz metod stosowanych przez samorządowców z innych miast.
Oprócz tradycyjnych paneli dyskusyjnych i prezentacji eksperckich przewidziane są warsztaty dla pracowników merytorycznych oraz decydentów.
Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych tematyką danych miejskich oraz tych, którzy z nimi pracują – samorządowców, analityków miejskich, ekspertów, a także pracowników akademickich.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, która rozpocznie się w marcu.
Forum Danych Miejskich ma charakter niekomercyjny. Organizatorem jest Instytut Rozwoju Miast i Regionów.
Kontakt do osoby odpowiedzialnej za program: Klaudia Dziadowicz – kdziadowicz@irmir.pl, +48 12 634 29 53 wew. 20
Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest na stronie internetowej organizatora.